العسيلي: أنا وتامر حسني زملاء دراسة وهو من اكتشفني في الغناء - بوابة الشروق
الجمعة 19 أبريل 2024 6:10 ص القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

العسيلي: أنا وتامر حسني زملاء دراسة وهو من اكتشفني في الغناء


نشر في: الخميس 27 أغسطس 2020 - 7:50 م | آخر تحديث: الخميس 27 أغسطس 2020 - 7:50 م

شارك المطرب محمود العسيلي جمهوره المتابع لحسابه الرسمي على إنستجرام، قصته مع الفنان تامر حسني الذي يقدم معه دويتو غنائي جديد، باسم "اختراع"، حيث فاجأ الجميع بأن علاقته بتامر تمتد منذ أن كان الاثنين زملاء في مدرسة ابتدائية واحدة.

وقال العسيلي "هكي قصة محدش يعرفها خالص، حتى تامر حسني مكانش مجمع إن الشخص دا أنا لحد ما فكرته".

وأضاف "كنا في مدرسة واحدة أنا وتامر، وأنا كنت في سنة خامسة ابتدائي، وتامر كان التلميذ اللي مسؤل عن عروض حفلات التخرج و كان هيغني ويعمل عرض استعراضي كبير".

وتابع "جابوله في المدرسة ٤ أصوات عشان يختار منهم حد يغني معاه، بس كنا بنغني إنجليزي واخترني أنا عشان أشارك في العرض وكنت فرحان اوي".

وأكمل "الفكرة من الموقف إن تامر نفس الشخص ونفس القلب اللي قابلته من أيام المدرسة لحد دلوقتي، وعايز أقوله إني أنا برضه فرحان نفس الفرحة، ومتشرف باختيارك ليا لمشاركتك الأغنية العسل دي واحنا كبار، ومحققين أحلامنا، بالمناسبة أنت بجد مخرج جامد يا تيمو".

 

View this post on Instagram

هحكي قصة محدش يعرفها خالص ، حتى تامر مكانش مجمع ان الشخص دا انا لحد ما فكرته و مات مالضحك 😂 كنا في مدرسه واحده انا و تامر وانا كنت في سنه خامسه ابتدائي و تامر كان التلميذ اللي مسؤل عن عروض حفلات التخرج و كان هيغني و يعمل عرض استعراضي كبير و جابوله ٤ اصوات عشان يختار منهم حد يغني معاه بس كنا بنغني انجليزي و اخترني انا عشان اشارك في العرض و كنت فرحان اوي ، الفكره من الموقف ان تامر نفس الشخص و نفس القلب اللي قابلته من ايام المدرسه لحد دلوقتي و عايز اقوله اني انا برضه فرحان نفس الفرحه و متشرف بإختيارك ليا لمشاركتك الأغنيه العسل دي و إحنا كبار و محققين احلامنا بالمناسبه انت بجد مخرج جامد يا تيمو 🤝يارب الأغنيه تعجبكم 🌹🙏. #إختراع @tamerhosny

A post shared by Mahmoud El Esseilyالعسيلي (@esseily) on



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك