والد ياسمين صبري يواصل الهجوم عليها: طعنتني في ضهري.. ومش معترف بجوازها - بوابة الشروق
الإثنين 13 مايو 2024 10:43 م القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

والد ياسمين صبري يواصل الهجوم عليها: طعنتني في ضهري.. ومش معترف بجوازها

ياسمين صبري
ياسمين صبري
إيمان محمود
نشر في: الجمعة 29 أكتوبر 2021 - 8:20 م | آخر تحديث: الجمعة 29 أكتوبر 2021 - 8:20 م
واصل الدكتور أشرف صبري والد الفنانة ياسمين صبري، الهجوم الذي شنه على ابنته خلال الأيام الماضية بعد تغيبها عن حضور زفاف شقيقها.

وتجدد الهجوم من قبل والد ياسمين بعد تصريحاتها الأخيرة ضده في أحد البرامج، والتي قالت خلاله إن والدتها تمثل لها كل شيء في حياتها، وإنها سافرت إلى خارج مصر بعدما انفصلت عن والدها وهي طفلة عمرها عامين.

وكتب أشرف صبري منذ قليل عبر حسابه الشخصي بموقع فيسبوك ردا على تصريحاتها قائلا: "بعد ماسمعت أكاذيب بنتي اللي ربيتها في بيتي وكانت صاحبة البيت وعندها شغالة وقدرت تطعن أبوها في ضهره؟".

وأضاف: "أصدقاءنا كانوا بييجو البيت بيشوفوها ولما كبرت جيبتلها عربية ياريت الناس اللي يعرفونا وجم بيتنا يردوا ويقولوا ياسمين كانت عايشة في بيتي إزاي في كل مراحلها وإزاي اتخطبت وعملتلها اجمل حفلة ودي صورها".

وتابع: "الكدب ده بيبرر بالنسبة لها سبب عدم حضورها فرح اخوها ولو أب اهتم بفرح ابنه وزعلان إن إخواته مجوش مش حيهتم ببنته؟".

وقال: "أنا عملت لها حياة كريمة راقية ومحترمة وماكنتش فاكر ان الرد حيكون كده والسر اللي الناس ما تعرفوش انها اتطلقت من الراجل المحترم الدكتور ده بسبب امها لانه حكالي وقالي امها خربت بيتنا".

واختتم منشوره قائلا: "اتجوزت من ورايا وبدون علمي بعد التربية اللي عملتهالها؛ وعشان كده أنا مش معترف بجوازها اللي من ورا ضهري ده، وحسبي الله ونعم الوكيل".

لمزيد من التفاصيل اضغط هنا


قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك