هند عبد الحليم عن زفافها: كورونا حرمني من دعوة كل أحبابي - بوابة الشروق
الثلاثاء 29 سبتمبر 2020 3:01 ص القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

تنصح الأهلي بالتعاقد مع؟


هند عبد الحليم عن زفافها: كورونا حرمني من دعوة كل أحبابي


نشر في: الخميس 13 أغسطس 2020 - 6:42 م | آخر تحديث: الخميس 13 أغسطس 2020 - 6:42 م

شاركت الفنانة هند عبد الحليم، جمهورها المتابع لحسابها الرسمي على إنستجرام، بصورة جديدة من حفل زفافها.

وعلقت هند على الصورة: "كان نفسنا ناس كتير أوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده، لكن زي ما انتوا عارفين إن القوانين دلوقتي في الأماكن بتسمح بنسبة أو عدد معين عشان الكورونا".

وأضافت: "لولا كده كان زمان كل أصحابنا وحبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة".

واحتفلت الفنانة هند عبد الحليم منذ 4 أيام بحفل زفافها على كريم قنديل، وحضر الفرح أهل العروسين وبعض الأصدقاء المقربين من خارج الوسط الفني، ومن الوسط الفني حضرت النجمة التونسية درة، والفنان عمر الشناوي الذي كان سببًا في تعارف العروسين.

 

View this post on Instagram

Mr & Mrs Kandil 🧔🏻👰🏻 Yes ! We are married ! 🤍 Thanks a lot to all the people who congratulated us, the people who helped us to have our big day exactly how we wanted, our friends and family who blessed us with their presence 🤍🥰 كان نفسنا ناس كتير اوي تبقى معانا وتشاركنا فرحتنا في اليوم ده لكن زي ما انتوا عارفين ان القوانين دلوقتي في الاماكن بتسمح بنسبة او عدد معين عشان الكورونا. لولا كده كان زمان كل اصحابنا و حبايبنا معانا ومشاركننا الفرحة 🤍 •• Event planner: @yasminhanyevents Dress: @malakelezzawy Hair: @haithamdahab00 Makeup: @monagamalofficial Headpiece: @halo.headpieces Photoghrapher: @kareem_osman

A post shared by Hend Abdelhalim (@hendabdelhalimofficial) on



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك