إطلاق فيديو كليب «مارتحناش» لبهاء سلطان بعد أيام من طرح الأغنية - بوابة الشروق
السبت 20 أبريل 2024 10:22 م القاهرة القاهرة 24°

الأكثر قراءة

قد يعجبك أيضا

شارك برأيك

هل تؤيد دعوات مقاطعة بعض المطاعم التي ثبت دعمها لجنود الاحتلال؟

إطلاق فيديو كليب «مارتحناش» لبهاء سلطان بعد أيام من طرح الأغنية


نشر في: الخميس 22 فبراير 2024 - 11:36 م | آخر تحديث: الخميس 22 فبراير 2024 - 11:36 م

حققت أغنية «مارتحناش» للمطرب بهاء سلطان، نجاحا كبيرا، خلال الأيام القليلة الماضية، وذلك بعد طرحها على موقع «يوتيوب»، لذلك قررت الشركة المنتجة أن تقوم بتصوير فيديو كليب خاص للأغنية، من إخراج كامبا.

أغنية «مارتحناش» من كلمات هاني رجب، وألحان إسلام معز، وتوزيع عمرو صلاح، وميكس وماستر ماهر صلاح.

وجاءت كلمات الأغنية كالآتي: «أصعب حاجة في حياتك تبعد عن اي ناس.. لو كان البعد راجل كنت قتلته وخلاص.. لو كان البعد راحة كنا ارتحنا ونسينا.. بس احنا بقالنا فترة بننام بدموع عنينا.. ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا.. ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا.. دي قلة راحة غصب عنا مابنهداش.. ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا.. ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا.. وقالوا هننسى بس بجد مابننساش.. دايما تيجي النهاية عكس اللي اتمنناه.. بعد ماتظبط حياتك على حد تكون معاه.. تيجي الدنيا في ثواني تاخده بعيد عن ايدينا.. ولا منه فضل معانا ولا منه غريب علينا.. ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا.. ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا.. دي قلة راحة غصب عنا مابنهداش.. ومرتحناش ولا الناس اللي بعدوا ارتاحوا بعدينا.. ولا حبايب هتيجي في يوم تنسينا.. وقالوا هننسى بس احنا اللي مابننساش»

وكان بهاء سلطان طرح عددا من الأغاني خلال الفترة الماضية، منها أغنية «ندر عليا»، وهي من كلمات أيمن بهجت قمر، وألحان محمد يحيى، وتوزيع وسام عبد المنعم، كما طرح أغنية «دلوقتي عجبناكو»، من كلمات منة القيعي، وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع أحمد عادل ومكس ماهر صلاح وماستر جلال حمداوي.

 



قد يعجبك أيضا

شارك بتعليقك